Бачили в метрополітені подекуди розклеєні такі великі постери-оголошення, написані людською мовою? Вони зроблені командою «Агенти змін»* (А3) безкоштовно. На переконання цієї команди замість купу разів писати «Шановні пасажири!» треба насправді поважати пасажирів та піклуватися про них. А це означає вчасно, лаконічно і просто пояснювати, що і чому відбувається, як уникнути незручностей.
Ось їх група в фб https://www.facebook.com/wayfindingkyiv
або "Будьте обачні"...
ВідповістиВидалитиБачили в метрополітені подекуди розклеєні такі великі постери-оголошення, написані людською мовою? Вони зроблені командою «Агенти змін»* (А3) безкоштовно. На переконання цієї команди замість купу разів писати «Шановні пасажири!» треба насправді поважати пасажирів та піклуватися про них. А це означає вчасно, лаконічно і просто пояснювати, що і чому відбувається, як уникнути незручностей.
Ось їх група в фб https://www.facebook.com/wayfindingkyiv