неділю, 12 березня 2017 р.

Ваш вихід!

 Малого Тимоша (5 р.) учора, як то кажуть, поставили перед хвактом: він іде на концерт. Треба віддати Тимошеві належне: він завсігди знайдеться на слово й таки має в собі якусь принаду. Але не можна сказати, що хлопець ладен до послуги, коли треба засьпівати пісеньку, сказати віршика чи станцювати. Це  важлива увага.
Бо ось, тримаючи маму за ручку, Тимошик наближається до палацу "Україна". Загледівши потоки людей і сьвяткові ахвіші на величезній хоромині, він недбало цікавиться:
 Це мій концерт? Це я виступатиму?
Ну а хто-ж іще?! Для чого ті люде позбиралися?! Є відповідальність перед публікою за те, що ти такий гарний і видатний, noblesse oblige!
А я все думав, що то я не маю страху перед публічним виступом! Де мої п'ять років? Але й там годі шукати такої певности та відваги. Колись рабів добре не пускали! Але то гаразд, що тепер у нас пускають не рабів!

Немає коментарів:

Дописати коментар