понеділок, 26 жовтня 2015 р.

За нечитайлів

 Ув Адесі (назва чоловічої гіпостаси міста) чи в Одесі (назва жіночої його особи) з Грецького майдану "Дім книги" переїздить на край осьвіченого сьвіту. Одесьців у зажуреному "Домі" троє  всі вони тутейші продавниці. Спробували врядити дешевий торг  мінус 40%, однак ніхто нічого не купує навіть тут, у псевдоантичному середмісті псевдоантичного міста нашого. А що-ж буде в глухій закутині?
А що буде тут? Якась лисина, пояснюють книгарниці, боргова яма безпросьвітного запивання й ненажиру для нечитайлів. Одно слово, тут будуть trap та progressive trance.
Осьвічений киянин (не повірите, але то я!) походжає по книгарні. Задивляється на книжки, навіть подеколи зазирає до них, провадить речі з горопашною продагухою (вона, на своє недовідоме щастя, не зна, що таке слово єсть про неї в нашого народу,  ще надто мало в Адесі знаного).
І теж нічогісінько не придбав. Гадаєте через скнарство? А вже-ж що так... Та ні, то книжки мене вкривдили! Знаєте, що вони мені кажуть?
 Неук ти, невіголос! А часу на те, щоб читати нас, вже не завернеш, уже ти, байдичу, не відмолоднієш!
А от і неправда ваша! Я книжок не читав зроду! І не збирався: завсіди знав, що буде з мене письменник... 

Немає коментарів:

Дописати коментар