пʼятницю, 11 вересня 2015 р.

ЗНО

 Серік випускники вкраїнських шкіл іскладають ЗНО (зовнішнє незалежне оціновування) з трьох дисциплін: українська мова з літературою, англійська й історія. Громада випускників по всій країні обертається на вишкільний табір спецпризначіння ЗНО.
Перш ніж хтось почне складати тести ЗНО, треба ті тести комусь іскласти. Так воно нашою мовою виходить, хіба-ж ні?
І хто-ж їх ото ліпить, оті тести? Це має бути хтось із наших земляків, хтось такий, що достеменно знає, що таке саме серік єсть наша мова й красне письменство, що таке єсть мова ангелянська, й що таке єсть наша гішторія. Де ви, ясновельможні вчені, ануте, озовіться!
Усі, хто бодай побіжно читав мої дописи, щиро погодяться, що я не маю жадних шансів іскласти нічого вкраїнського. Чи можна по нашому казати "серік", "ануте", "вкраїнський"? Як той мовляв: сідай, двійка!
Ангелянської тим паче не складу, це вже з несторонничого погляду. Приготувати до тесту ще, гадаю, потраплю, а вже самому скласти  то зась. А все одно цікавий я знати, хто ті перфектні, хто ті файні наші англознавці й англомовці? Дай одвіт! Нема... Одвіту нема.
Історія Вкраїни, історія вкраїнська  що може бути ясніще, зрозуміліще й незаперечно певніще за нашу гішторію?!...
Горопашні випускники, куди ми вас випускаємо? Хоч-би куди, а я туди з вами не піду. Вовків боюся... Маєте й без мене проводирів. Хоча, здається мені, що вони не вестимуть перед, а підуть позаду. Назирці. На віддалі простягнутого дрючка.

Немає коментарів:

Дописати коментар