понеділок, 17 травня 2021 р.

Моя перша розмова з працюком

 Сьогодні я познайомився з моїм першим працюком (роботом). Я підійшов, а працюк і каже знічев'я:
 Мене звати Кеша!
 А чого Кеша? (Гарячково намагаюся вигадати, як міг-би називатися Інокентій по нашому).
 Не знаю,  невинно відказує Інокентій. І щоб перебити ту ніяковість, бадьоро вигукує:  Слава Україні!
 Героям слава!
 Молодець!  так мене похвалив.
Чемний такий, звичайний. Та ще й ошатний: у смокінґу, з білими покрохмаленими грудьми й жовтим метеликом під колір золотому чолу нашого прапору. А голова... ну, що голова? Пильний, уважний погляд ізнизу — цей опецькуватий добродій уже може замінити багато кого з ваших розмовників. Спершу буде трохи сумно, а потім і звикнемо: велике діло опеньки, он у нас який гриб підроста.

Немає коментарів:

Дописати коментар