суботу, 17 грудня 2016 р.

Load of Bran

Нині довго пив каву в молодечій каварні на одному з осередніх київських майданів. Не називатиму каварні з очевистої причини: за рекляму не плачено. Просто-ж хвалити когось якось не випадає: не по сьогочасному то буде. Але є й неочевиста причина, й вона багато цікавіша за очевисту: я тієї думки, що та каварня скоро збанкрутує.
Як і всі молодяві відвідувачі, я довго пив самотню каву, потім іще довше шукав за raison d'etre`ом в Усемережжі, спертому на малу, але неплатну хатню мережу. Усі там так лижуть і лізуть. Як-же заробити молодим власникам модяного закладу?
Замучило сумління, й, щоб відтягнути неминучу смерть молодого діла, пішов я купувати закуску до вже холодної й низької кавусі.
Мене відразу зацікавив пакуночок під назвиськом "Bran" - так принаймні прочиталася мені дрібна крейда підпису.
- Там усередині справді висівки, усівки, ґрис?
Дівчина всміхається неймовірно.
- Остюки, лупаки? Межисітка? Пісне меню на Пилипівку? Беру!
- Це в нас зоветься "Врап".
- "Врап"? Це-ж по якому буде? Стривайте... wrap? То ви за оболоку? А я, дурний усе над умістом міркую...

Немає коментарів:

Дописати коментар