неділю, 13 листопада 2016 р.

Лука Сергійович Катилина

Солодке воно, тестове тісто! Тепер із його ліплять новітніх героїв, героїв, як той мовляв, нашої доби:
 Ану, перевірмо: хто ти з діячів Давнього Риму? Ти як  керівник, провідник?
 Та я за люстрацією пішов, теперки на базарі стою...
 Юлій Цезар, от ти хто!
 А ти  рідний край боронив?
 Бачте, змушений був як-раз виїхати до Чехії...
 Все, будеш Ганібал! Він трохи з Римом той, але далі всі помирилися, це як у Московщині. Так, а в тебе мова що  гаразд?
 У нас на селі більше суржик, то я так...
 Цицерон і все! Вітаю тебе, красномовцю! А це хто в нас?
 Я  Брут!
 І ти, Бруте... Ага, стривай: у нас Брути... і Коклеси... Нема тут у тесті ні Брутів, ні Коклесів  ще бракувало! І Катилини нема, ми проти Катилини!
 Тю, а я саме Катилина  Лука Сергійович Катилина! Не хочу тестуватися! Помру Катилиною  й не займай! Мені ліпше знати, який з мене був діяч Давнього Риму!

Немає коментарів:

Дописати коментар